Po neslužbenim informacijama do kojih je došao Jutarnji, u trenutku kad je rampa pala na članove posade, ona nije bila osigurana zaštitnim klinom. No osim klina, takve rampe, teške više od 10 tona, morale bi imati i sistem kočenja, upravo kako bi se izbjegle ovakve nesreće.
“U ponedjeljak, 12. kolovoza nastavila se istraga o nesreći na Jadrolinijinom trajektu Lastovo. Sukladno Pomorskom zakoniku, u slučaju pomorske nesreće ili pomorske nezgode Ministarstvo provodi izvide pomorskih prekršaja, u skladu s odredbama propisa kojima se uređuje prekršajni postupak, radi otkrivanja i kažnjavanja počinitelja pomorskih prekršaja koji su u vezi s događajem pomorske nesreće ili nezgode. Istragu provode ovlašteni djelatnici Ministarstva i nadležne Lučke kapetanije”, naveli su, prenosi Hayat.
Potom su dodali:
“Usporedno s ovom istragom, Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu provodi sigurnosnu istragu radi utvrđivanja okolnosti i uzroka, koji su do pomorske nesreće doveli te predlaganja korektivnih mjera za njihovo sprječavanje i ponavljanje, unaprjeđivanje sigurnosti plovidbe, kao i smanjivanje opasnosti od posljedica pomorskih nesreća.
Sigurnosna istraga provodi se neovisno o svim istragama koje o pomorskoj nesreći provode druga državna tijela. O rezultatima istraga javnost će biti pravovremeno obaviještena”, objavilo je Ministarstvo.
Državni tajnik za more i fondove EU Josip Bilaver dat će izjavu za novinare o tijeku istrage u 12 sati.
Izvor vijesti: haber.ba