Apple drugu godinu zaredom najvrjedniji brend svijeta: Među top 10 nijedan iz Evrope

Najvrjedniji svjetski brend je drugu godinu zaredom Apple, pošto je njegova vrijednost prošle godine porasla za 11 posto na 547,5 milijardi dolara, pokazala je studija “Brand Finance Global 500”.

Drugo mjesto na rang-listi ponovo je zauzeo brend Microsoft čija je vrijednost porasla za 35 posto na 461,1 milijardu dolara, treće mjesto je pripalo Googleu uz porast od 24 posto na 413 milijardi dolara, a četvrto Amazonu uz rast od 15 posto na 356,4 milijarde dolara.

Brend Walmart je napredovao sa šestog na peto mjesto, a njegova vrijednost je skočila 42 posto na 137,2 milijarde dolara.

U prvih deset najskupljih brendova je i Samsung čija se vrijednost procjenjuje na 110,6 milijardi dolara, Tiktok 105,8 milijardi dolara, Facebook 91,5 milijardi dolara, Nvidia 87,9 milijardi dolara i Državna mrežna korporacija Kine (SGCC) 85,6 milijardi dolara.

Deutsche Telecom je prepoznat kao najskuplji brend u Evropi i zauzima 11. mjesto u ukupnom rangiranju, a njegova vrijednost je porasla za 16 posto na 85,3 milijarde dolara.

U prvih 500 najvrjednijih brendova se nalaze 193 američka brenda koja čine više od polovine ukupne vrijednosti cijele liste. Kina je na rang-listi zastupljena sa 69 brendova, a Nemačka s 27.

Ukupna vrijednost 500 najvrednijih svjetskih brendova porasla je 10 posto u protekloj godini na skoro 9,5 biliona dolara.

Izvor vijesti: haber.ba