Naime, Bakić je prije spomenute tragedije, koja se dogodila u petak (1. novembra), za NewsMax Adriju komentirao građevinske poduhvate u Beogradu, ali je njegov komentar zapravo opis skoro svega onoga što se dešava u postjugoslavenskom građevinarstvu.
“Je li to divlja gradnja, pa šta? Je li to protiv javnog interesa – pa šta? Je li to korupcija – pa šta? Je li to uništava Beograd – pa šta? Je li to protiv zakona – pa šta? Je li to krivično djelo – pa šta? E to pa šta će nas uništiti”, upozorio je Bakić prije dvije godine.
Bakić, koji je preminuo u februaru prošle godine, vrlo je često bio na meti provladinih medija u Srbiji, prvenstveno tabloida, zbog kritike šta i kako se gradi u ovoj susjednoj državi.
Vlasti tvrde da će biti sankcioniran svako za koga se utvrdi da je odgovoran za urušavanje nadstrešnice Željezničke stanice u Novom Sadu, koja je rekonstruirana dva puta. Nadležni također uvjeravaju da nadstrešnica nije bila predmet rekonstrukcije, ali postoje snažne indicije da je i nadstrešnica zapravo rekonstruirana.
Rekonstrukciju je uradio konzorcij dvije kineske kompanije CRIC-CCCC. Prije, tokom i poslije rekonstrukcije bile su kontroverze, a među kojima su one o troškovima i netransparentnosti. I spomenuti konzorcij tvrdi da nadstrešnica nije bila predmet rekonstrukcije te da su radovi izvedeni u skladu s građevinskom dozvolom, prenosi Klix.
Izvor vijesti: haber.ba