Revolucionarna promjena u svijetu medija

Revolucionarna je ovo promjena u svijetu medija. Ovaj poslovni list se pridružo nizu medijskih kompanija koje su s američkim startupom utanačile uvjete upotrebe medijskog sadržaja za podučavanje generativne umjetne inteligencije, piše financa.

ChatGPT će dobiti pristup arhiviranom sadržaju londonskog dnevnika. Surađivati će s FT-om na razvoju novih proizvoda umjetne inteligencije, stoji u priopćenju dvije kompanije. ChatGPT-jevi sažeci uključivat će i linkove na londonski list, dodaje se.

Partnerstvom sa ChatGPT-jem želimo istražiti praktične rezultate sprege izvora vijesti i umjetne inteligencije

John Ridding, izvršni direktor FT Grupe

Financijski uvjeti sporazuma nisu objavljeni.

Skupina medijskih kompanija već je sklopila slične dogovore s američkim startupom za generativnu umjetnu inteligenciju, uključujući Axel Springer, Associated Press, Le Monde i Prisa Mediju.

Neke kompanije već koriste generativnu umjetnu inteligenciju pri kreiranju sadržaja, prenosi Novac. BuzzFeed je najavio da će koristiti AI za testove osobnosti. New York Times je prošle godine upotrijebio ChatGPT za sastavljanje poruka za Valentinovo, napominje Reuters.

Izvor vijesti: haber.ba