S povećanjem priliva putnika na Međunarodnom aerodromu u Tuzli, koji usluge nisu mogli dobiti na drugim bh. aerodromima, dovelo je i do sve većeg broja građana koji iskazuju nezadovoljstvo u radu navedene zračne luke.
U protekla dva dana tuzlanski aerodrom, shodno svojim kapacitetima, zabilježio je znatno povećanje broja putnika, koji su u najvećoj mjeri preusmjereni iz Sarajeva jer sa tamošnje zračne luke zbog magle i vjetra avioni nisu mogli poletjeti.
Prema tvrdnjama čitatelja koji su se javili portalu,a o čemu smo ranije pisali, zbog loše organiziranosti osoblja aerodroma zabilježeni su zastoji u redovnim sigurnosnim procedurama kroz koje prolaze putnici. To su iz ovog aerodroma opravdavali neadekvatnom podrškom sistema za elektronsku registraciju putnika i prtljaga koja je van njihove kontrole.
Tragom negativnih iskustava ranijih čitatelja, našoj redakciji se javila i putnica koja je sa Međunarodnog aerodroma u Tuzli putovala za Istanbul 25. decembra prošle godine, nakon što je let otkazan u Sarajevu. Kako tvrdi, nakon dolaska u Tuzli niko ih nije obavijestio o daljnjoj proceduri.
“Svi smo čekali i nakon toga sam primijetila da su pojedini počeli raditi check in, koji smo prethodno u Sarajevu uradili i dobili broj sjedišta i karte. Na to smo izgubili sat do sat i po, a kartu koju smo dobili bila je ručno ispisana”, navodi naša čitetaljeljica.