Proteklih dana ponovo je aktuelna priča o krajiškoj brzoj cesti Bihać – Cazin – Velika Kladuša. Iako se tek radi o idejnom projektu, predsjednik DNZ-a Rifat Dolić to je nazvao četvrtim “predizbornim vozanjem Krajišnika”.
– Ideja o krajiškom autoputu ili brzoj cesti dugo je prisutna i nemam potrebu trošiti vrijeme na dokazivanja i obrazlaganje njene opravdanosti, potrebe i isplativosti za Krajinu i Krajišnike. Ne želim vjerovati da SDA i Novalić mogu ići toliko daleko da se po ko zna koji put poigraju i provozaju s Krajišnicima, upozorio je Dolić, koji skreće pažnju na to da na cestama ima puno zakrpa, uskih grla i crnih tačaka.
Skeptični su i drugi, poput Amira Purića, predsjednika Naše stranke iz Velike Kladuše.
– Prije pet godina u posjeti Vladi USK-a boravila je delegacija JP Autoceste FBiH i tada je bilo govora o izgradnji brze ceste Velika Kladuša – Ključ. Iste godine je Bakir Izetbegović rekao kako će Krajina najviše profitirati od uvođenja akciza. U međuvremenu se nije desilo ništa, osim što ovih dana imamo opet nova obećanja, prezentacije i simulacije, podsjetio je Purić.
—
—
On smatra neopravdanim poklanjanje medijske i svake druge pažnje projektu čija je realizacija neizvjesna i jako daleka.
– Svjedoci smo da je ova federalna vlast upropastila projekte koji su odmakli sa realizacijom i na koje su potrošene stotine miliona maraka, poput tunela Hranjen ili Termobloka 7, tako da nova obećanja treba dočekati s oprezom. Sve mi se čini da se neko sjetio one priče o akcizama, pa sada novom bajkom skreće pažnju Krajišnicima s neispunjenog obećanja, kaže Purić.
Aktuelna Vlada FBiH imala je osam godina u kontinuitetu da Krajinu saobraćajno poveže. Osim treće trake na Laništu kod Ključa, trenutno se gradi treća traka u Ripču kod Bihaća.
Izvor vijesti: oslobodjenje.ba