U posljednje vrijeme kupci se masovno žale na drugačije, jednako zanimljive slučajeve. Odu u kupovinu, u trgovini nađu proizvode na kojima piše cijena kojom su zadovoljni, no onda ih na blagajni čeka otrježnjenje u vidu značajno više cijene tog proizvoda te šturog obrazloženja prodavačice kako je “jedina bitna cijena ona na blagajni”. U ovakvim situacijama trgovci se pravdaju pretrpanošću poslom, zbog čega, tvrde, ne stižu promijeniti cijene proizvoda koji poskupljuju, piše Večernji list BiH.
Slučajevi u praksi
“Je li se i vama ovo dogodilo? Kada dođete u trgovinu, na policama je jedna cijena, a kada dođete na blagajnu, otkucaju vam drugu. Ne radi se tu o razlici u cijeni od nekoliko feninga, već o tome što kupce prave budalama. Hvala vam unaprijed”, stoji u objavi gospođe koja se susrela s ovom neobičnom praksom jednog velikog trgovačkog lanca. Uz objavu stoje i fotografije koje dokazuju takav slučaj u praksi.
Naime, na fotografiji su prikazani proizvodi koje je kupila s cijenama na polici te račun koliko su ti isti proizvodi naplaćeni na blagajni. Pa je tako cijena mozzarelle na polici bila 2,50 KM, a na računu 2,95 KM. Cijena pola litre vrhnja za kuhanje na polici je bila 2,95 KM, a na blagajni 3,60 KM. U ovom slučaju samo dva proizvoda na polici su koštala 5,45 KM, a na blagajni čak 6,60 KM.
Potrošači su ogorčeni ovakvom praksom pa vrlo često putem društvenih mreža dijele svoja iskustva i komentiraju slične situacije. “To mi se dogodilo ne samo jednom nego bezbroj puta. Vraćam artikle na blagajni, napravim gužvu tako da pojedinci ostave punu košaricu i odu… Gotovo svaki drugi artikl ima na blagajni drugu cijenu. Ja ih ostavim ako je na blagajni skuplje pa nek vraćaju sami”, jedan je od komentara ispod spomenute objave.
“Mislim da su neodgovorni s cijenama… Meni se isto dogodilo s maslacem (cijena 5,90 KM, a na blagajni 7,60 KM) prije nekoliko mjeseci. U tom slučaju ostavim na blagajni cijelu košaru i idem dalje”, stoji u jednom od komentara.
Potrošači su ogorčeni ovakvom praksom pa vrlo često putem društvenih mreža dijele svoja iskustva i komentiraju slične situacije. “To mi se dogodilo ne samo jednom nego bezbroj puta. Vraćam artikle na blagajni, napravim gužvu tako da pojedinci ostave punu košaricu i odu… Gotovo svaki drugi artikl ima na blagajni drugu cijenu. Ja ih ostavim ako je na blagajni skuplje pa nek vraćaju sami”, jedan je od komentara ispod spomenute objave.
“Mislim da su neodgovorni s cijenama… Meni se isto dogodilo s maslacem (cijena 5,90 KM, a na blagajni 7,60 KM) prije nekoliko mjeseci. U tom slučaju ostavim na blagajni cijelu košaru i idem dalje”, stoji u jednom od komentara.
Izvor vijesti: haber.ba